Wednesday, 22 January 2014

Elegant outfit - tenue élégante

Here's an outfit that I liked as soon as I saw it (well, that may be just too obvious to say that, otherwise it probably wouldn't be featured on my blog :p). I think that this outfit shows a great mix between elegance and feminity, in a simple way. I also like a lot the bright colour of the dress, it's a nice change from more common colours. Let me know what you think of this outfit, or if you would have put it together in a different way. All (constructive) comments are welcome!

J'ai bien aimé cette tenue dès que je l'ai vue (mwouais, c'est peut-être un peu trop évident à dire, sinon je ne la montrerais pas sur mon blog :p). Je trouve que cette tenue allie joliment élégance et féminité, tout en simplicité. J'aime aussi beaucoup la couleur vive de la robe, c'est un changement agréable par rapport à des couleurs plus classiques. Dites-moi ce que vous pensez de la tenue, ou si vous auriez composé la tenue différemment. Tous les commentaires (constructifs) sont les bienvenus!





 

No comments:

Post a Comment