Sunday, 22 May 2016

I'm exceptionally showing photos of an outfit that I didn't take myself, but that was the only way to show this outfit that I really wanted to share with you. What I liked about this outfit is that even though it may look simple, it still expresses a sense of good style and of elegance. I also liked the combination of colours and the feminine character of the combination of the dress with the tights and the boots. I think it's a very good example of how to put together a "no fuss" outfit that yet looks very nice and stylish.

Je montre exceptionnellement des photos d'une tenue que je n'ai pas prises moi-même, mais c'était la seule manière de montrer cette tenue que je voulais vraiment vous partager. Ce que j'aimais bien au sujet de cette tenue c'est que, même si elle peut paraître simple, elle exprime quand même un sens de bon goût et d'élégance. J'aimais bien aussi la combinaison des couleurs et la féminité dégagée par la combinaison de la robe avec les collants et les bottes. Je pense que cette tenue est un bon exemple de comment composer une tenue "sans chichi" qui reste malgré tout très jolie et stylée. 


I removed the other person from the photo so you could focus on the outfit ;)
J'ai retiré l'autre personne sur la photo pour que vous puissiez vous concentrer sur la tenue ;)

No comments:

Post a Comment